Man-Fre 7 - 21 (Lør 10 - 17)
  22 37 66 31

Tannlegevakt Oslo er Torshov Tannlegesenter sin tannlegevakt. Vi tilbyr deg en akutt time i dag, bli smertefri nå.

Akutt tannlegetime hos Tannlegevakt Oslo

Vi tilbyr akutt time samme dag!

Vi har lange åpningstider og lørdagsåpent for at du skal få tilgang til tannlegevakt når du trenger oss, dag og kveld.

Tannverk er en av de verste smertene du kan oppleve. Derfor ønsker Tannlegevakt Oslo å hjelpe deg med din tannpine snarest mulig. Løs krone eller fylling, frakturerte eller tapte tenner må oftest behandles samme dag. Vi garanterer deg time i dag, hvis du har akutte plager.

Vi i Tannlegevakt Oslo er stolte av å kunne hjelpe pasienter med akutte tannproblem og tannlegeskrekk. Vi lytter til deg og dine behov og utfører smertefri og behagelig behandling. Våre tannleger har lang erfaring fra tannlegevakt og vil gjerne hjelpe deg som har akutte problemer.

Time idag hos Tannlegevakt Oslo.

Bli kvitt tannverken idag!

Etter akutt tannbehandling trenger du som oftest videre behandling. Ved å oppsøke Tannlegevakt Oslo har du muligheten til å få en gratis og uforpliktende terapidiskusjon om ulike behandlingsalternativer og et kostnadsoverslag. Dersom du ønsker å fortsette behandlingen hos oss, får du en ny tannlegetime i forbindelse med akuttbesøket. Vi tilbyr deg en rask og behagelig behandling. Vi setter pris på å kunne hjelpe deg med å forebygge store tannproblemer ved å informere deg godt om gode tannhelserutiner. I tillegg anbefaler vi alle våre pasienter å komme regelmessig for sjekk av tenner og forebyggende behandling. Dersom du forebygger problemer unngår du som regel smerter, ubehag og akutte tannlegebesøk.

Tannlegevakt Oslo har to avdelinger. Avdeling sentrum ligger i fjerde etasje i Galleri Oslo, ved bussterminalen. Avdeling Torshov ligger sentralt i Oslo ved Torshov, mellom ring 2 og ring 3. Se kart her på nettsiden for eksakte adresse. Begge avdelingene har gode parkeringsmuligheter og forbindelse med buss, trikk eller t-bane i umiddelbar nærhet. Lengst ned på siden står det angitt detaljer om hvordan man kommer seg til våre klinikker. Der har vi også en interaktiv Ruter-applikasjon der du kun taster in Fra-sted for å lettest finne frem til oss. Du kan bruke vårt kontaktskjema, men for raskest hjelp, ring 22376631 nå for akutt tannlegetime i dag.