Tannlegevakt Oslo

Akutt tannlegetime i korona-tider

Kan jeg få tannlegetime i disse korona-tider?

Har du behov for akutt hjelp er vi her for deg. Bestill time online eller ring 22 37 66 31. Av hensyn til andre pasienter og våre ansatte kommer vi be deg om å svare på følgende spørsmål. Svarer du nei på alle spørsmål garanterer vi deg time i løpet av dagen. Dersom du svarer ja på en eller flere spørsmål, vil vi hjelpe deg over telefon og eventuelt henvise deg videre.

Din helse og din livskvalitet er viktig for oss. Derfor står vi sterkt og stiller opp for gamle og nye pasienter, også i disse vanskelige tider.

Svar på spørsmålene nedenfor

Én eller flere spørsmål er ikke besvart, vennligst besvar alle spørsmål

1. Har du luftveisinfeksjon (hoste, brystsmerter eller pustevansker)?

Nei

2. Har du symptomer som ligner på forkjølelse eller influensa?

3. Har du feber?

Nei

4. Deler du husstand med noen som er i karantene?

5. Er du i karantene?

Nei

6. Har du vært i kontakt med noen som er mistenkt smittet eller bekreftet smittet med koronavirus?

Nei

7. Er du mistenkt eller bekreftet smittet med koronavirus?

Nei

Du svarte Nei på 7 av 7 spørsmål:

Vi kan gi deg time i dag! Bestill time online eller ring oss 22 37 66 31. Husk å møte opp presis, for å slippe vente på venterommet. Velkommen!

Du svarte Ja på én eller flere spørsmål:

Har du feber eller luftveissymptomer må du utsette timen til to dager etter du er helt symptomfri. Har du mistanke om/bekreftet covid-19 må du utsette timen til du er smittefri, normalt 7 dager etter du er helt frisk. Dersom du har akutt smerte, ber vi deg ta kontakt for tannhelseråd og videre veiledning til hvor du kan henvende deg.

Klikk her for onlinebestilling av akutt tannlegetime eller ring 22 37 66 31 i dag.

I denne perioden har vi reduserte åpningstider, 08.00-20.00 mandag til fredag, og 10.00-15.00 lørdag.

Informasjon om tannlegebesøk og koronavirus (covid-19)

I denne perioden kommer Torshov Tannlegesenter prioritere pasienter som trenger nødvendig tannbehandling. Med nødvendig tannbehandling menes det blant annet øyeblikkelig hjelp, behandling av infeksjoner eller smertelindring som ikke kan utsettes.

Vi ønsker å bistå myndighetene i det harde arbeidet de gjør, og oppfordrer nye og gamle pasienter om å følge råd om sosial distansering for å forsinke og bremse spredningen av covid-19. Derfor har vi valgt å utsette all ordinær tannbehandling inntil videre beskjed fra myndighetene. Du som har fått din tannlegetime utsatt, vil få ny time så snart det lar seg gjøres.

Følg med på fhi.no for seneste råd og anbefalinger vedrørende den pågående pandemien. Har du spørsmål om koronaviruset kan du kontakte Helsedirektoratets informasjonstelefon 815 55 015.

Tannlegevakt Oslo er Torshov Tannlegesenter sin tannlegevakt. Vi tilbyr deg en akutt time i dag, bli smertefri nå.

Akutt tannlegetime hos Tannlegevakt Oslo
Vi tilbyr akutt time samme dag!

Vi har lange åpningstider og lørdagsåpent for at du skal få tilgang til tannlegevakt når du trenger oss, dag og kveld.

Tannverk er en av de verste smertene du kan oppleve. Derfor ønsker Tannlegevakt Oslo å hjelpe deg med din tannpine snarest mulig. Løs krone eller fylling, frakturerte eller tapte tenner må oftest behandles samme dag. Vi garanterer deg time i dag, hvis du har akutte plager.

Vi i Tannlegevakt Oslo er stolte av å kunne hjelpe pasienter med akutte tannproblem og tannlegeskrekk. Vi lytter til deg og dine behov og utfører smertefri og behagelig behandling. Våre tannleger har lang erfaring fra tannlegevakt og vil gjerne hjelpe deg som har akutte problemer.

Etter akutt tannbehandling trenger du som oftest videre behandling. Ved å oppsøke Tannlegevakt Oslo har du muligheten til å få en gratis og uforpliktende terapidiskusjon om ulike behandlingsalternativer og et kostnadsoverslag. Dersom du ønsker å fortsette behandlingen hos oss, får du en ny tannlegetime i forbindelse med akuttbesøket. Vi tilbyr deg en rask og behagelig behandling. Vi setter pris på å kunne hjelpe deg med å forebygge store tannproblemer ved å informere deg godt om gode tannhelserutiner. I tillegg anbefaler vi alle våre pasienter å komme regelmessig for sjekk av tenner og forebyggende behandling. Dersom du forebygger problemer unngår du som regel smerter, ubehag og akutte tannlegebesøk.

Time idag hos Tannlegevakt Oslo.
Bli kvitt tannverken idag!

Tannlegevakt Oslo har to avdelinger. Avdeling sentrum ligger i fjerde etasje i Galleri Oslo, ved bussterminalen. Avdeling Torshov ligger sentralt i Oslo ved Torshov, mellom ring 2 og ring 3. Se kart her på nettsiden for eksakte adresse. Begge avdelingene har gode parkeringsmuligheter og forbindelse med buss, trikk eller t-bane i umiddelbar nærhet. Lengst ned på siden står det angitt detaljer om hvordan man kommer seg til våre klinikker. Der har vi også en interaktiv Ruter-applikasjon der du kun taster in Fra-sted for å lettest finne frem til oss. Du kan bruke vårt kontaktskjema, men for raskest hjelp, ring 22 37 66 31 nå for akutt tannlegetime i dag.

Sist endret: fredag 20 mars, 2020
Publisert av: Torshov Tannlegesenter